25 Ocak 2014 Cumartesi

AVON IDEAL FLAWLESS BB KREM

Merhaba,
Bugün de uzun zamandır kullandığım bir BB kremle karşınızdayım:
Avon Ideal Flawless BB Krem




Kısaca hatırlamak gerekirse; Son yılların en gözde ürünlerinden olan BB Krem, Kore çıkışlı ve son yılların en önemli güzellik icatlarından biri. Hem güzelleştiriyor, hem güneşten koruyor, hem bakım yaparak güzelleştirmeyi vaad ediyor. Hafif yapıları sayesinde de, fondötene nazaran daha doğal görünüm veriyor. Piyasada şu anda neredeyse bütün markaların BB kremi var. Kimi cildi nemlendirmeyi, kimi SPF koruma faktörlerini, kimisi de bakım özelliğini ön plana çıkarıyor.

 Avon Ideal Flawless’a gelecek olursak;
İlk dikkatimi çeken özelliği, kıvamının çamur gibi olmaması. Çok hafif yapısı ve nemlendirici özelliği en sevdiğim özelliklerinden oldu. 




Cilde uygulandıktan hemen sonra ciltle bütünleşiyor. Ben normal bir cilde sahibim. Uzun zamandır (yaklaşık 3 hafta) neredeyse her gün kullanan biri olarak, herhangi bir reaksiyonla karşılaşmadım.



SPF 15 içeriyor, ki bu özellik hemen hemen bütün BB kremlerde var.

Bana günlük makyajımda kapatıcılık konusunda da yeterli geldi. Yüzüme hiç makyaj yapmasam da, bu ürünü uygulayıp çıkmam yeterli canlılığı kazanmama yetti. Ama glowy bitirişli olduğu için ben pudra kullanma ihtiyacı hissediyorum. 


Kıvamı çok koyu değil. Bu sebeple süngerle ya da elle rahatlıkla uygulanabilir. 6 farklı renk tonu bulunuyor. Bende Natural Beige rengi var. 


Doğrusunu isterseniz ben internet alışverişimden tesadüfen, tam da cildime uyan rengi buldum :) 30 ml ürünü www.kozmetikcim.com internet sitesinden 25.42 TL’ye satın almıştım.  

Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa