5 Şubat 2014 Çarşamba

GOLDEN ROSE WONDER LASH MASCARA

Merhaba,

Blogumun bugünkü konuğu Golden Rose Wonder Lash Mascara… 
Altın renkli ve göz alıcı bir ambalaja sahip Golden Rose Wonder Lash Mascara, özel tasarım fırçasıyla kirpikleri tek tek ayırarak, 12 kata kadar dolgunlaştırıyor. Bu özellikleri vaat ediyor demedim, çünkü gerçekten vaat ettiklerini gerçekleştiriyor.



Piyasaya çıktığı günden beri kullanıyorum (2011) ve bu sürede merakıma yenilip 2-3 farklı maskara daha edinmiş olmama rağmen, Golden Rose Wonder Lash Mascara’dan vazgeçemedim.


Ambalajı kullandıkça kabarıp boyası atanlardan değil. Oldukça kaliteli ve kapatma bölümündeki özel kilidi sayesinde kurumuyor. Benim için makyaj malzemelerinin ambalajı da çok önemli. Bu maskaradan vazgeçemememin bir sebebi de ambalajı :)


Her şey bir yana, beni asıl kendine aşık eden fırçası oldu. Bombeli fırçası, kirpiklerimi hem daha dolgun gösteriyor, hem de uzatıyor. Bu maskarayı kullanırken, kirpik kıvırıcısına ihtiyaç duymuyorum. Provitamin B5 ile zenginleştirilen formülü de kirpiklerimi besliyor ve dökülmesini engelliyor.



Golden Rose Wonder Lash Mascara, şu günlerde http://www.goldenrosestore.com.tr/ da 15.90 TL’ye satışa sunuluyor. Bu fiyata alabileceğiniz en iyi maskara diyorum, başka da bir şey demiyorum :)

Sevgilerimle,

Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

4 yorum

  1. fırçası güzel görünüyor :) takıntıdır bende rimel alırken ilk fırçasına bakarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel sonuç veriyor fırçası canım :)

      Sil
  2. Ben de ilk çıktığından beri severek kullanıyorum ve kesinlikle fiyat performans açısından oldukça tatmin edici buluyorum.
    Çok da güzel anlatmışsın canım ellerine sağlık
    ❤ ❤ ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın aynı ürünü kullanıyoruz :)
      Sağol canım benim güzel yorumun için, beğenmene sevindim.
      Muck.

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa