14 Nisan 2014 Pazartesi

URBAN DECAY NAKED 2- FAR PALETİ İNCELEMESİ

Merhaba,
Oldum olası normal boyutların dışındaki büyük paletleri sevemedim. Genelde sabah uyanır uyanmaz makyaj yapmayı sevmiyorum. Makyaj malzemelerimi yanıma alıp, ofiste ya da dışarıda bir yerde makyajımı yapıyorum. Bu yüzden de büyük paletleri makyaj çantasında taşımak da sorun oluyor. Ama tabii bu bahsettiğim konuya bazı istisnalar dahil değil. Urban Decay’ın Naked paletleri bu istisnaların başında geliyor.

 
Özellikle son 2 yıldır pastel tonlardaki göz farlarını daha çok seviyorum. Naked 2 far paleti de beni renkleriyle fethetti. Ambalajı metalik, oldukça sağlam bir yapıda. İçerisindeki çift taraflı fırça da yumuşacık :)


Palet, en açık bej renginden siyaha doğru koyulaşan 12 farklı renkten oluşuyor. Palette fotoğraflarda da göreceğiniz gibi bazı renkler mat, bazıları ışıltılı. Simli değil de bu kadar güzel ışıltılı olmasını da ayrıca sevdim.


İlk 5 renkle başlayalım. Foxy, açık krem rengi, mat ve yumuşak yapılı. Özellikle göz pınarı ve kaş altı aydınlatması için uygun. Half Baked, sarı zeminli altın rengi ışıltılı bir far. İçinde kahvelik de barındırıyor. Palette kombin yapılabilecek uygun birçok renk var. Bootycall, sedefli krem ve toz pembe arası bir renk. Tek başına da gölgeli makyajda da rahatlıkla kullanılabilecek bir renk. Chopper, benim en sevdiğim renk oldu. Dore ışıltılı, bakır-rose renkteki bu far, bronz tende ne muhteşem durur! Tease, tamamen mat olan, açık cappucino rengi far. Özellikle renkli gözleri ön plana çıkarabilecek bir mürdümlük de içeriyor, sevdim.

Gelelim diğer 7 renge... Snakebite, yoğun metalik ve ışıltılı, klasik denebilecek bir kahve rengi. Suspect, klasik ama vazgeçilemeyecek kullanışlılıkta ışıltılı kum rengi. Pistol, ışıltılı güzel bir gri renk. Verve, her makyaja uyabilecek sedefli gümüş rengi. YDK, kahve ve bronz karışımı ışıltılı koyu kahve rengi. Busted, koyu siyaha yakın acımtrak kahve rengi. Blackout, yine paletteki bütün renklerle ve tek başına kullanabileceğiniz joker mat siyah renk.

YDK, HALF BAKED, BOOTYCALL renklerini kullanarak yaptığım örnek makyajın fotoğraflarını aşağıda görebilirsiniz. Gayet naturel ve soft bir makyaj oldu, ben çok sevdim. Uygulama sırasında farlar hafif tozutuyor, ama renkleri ve ambalajı o kadar güzel ki, açıkçası bu beni çok da rahatsız  etmedi. Kalıcılığı da gayet iyi, bende 6 saat bozulmadan kaldı.





Urban Decay’dan kendinize bir palet alacaksanız, elinizdekilerle alacağınız palette aynı renklerin olmamasına dikkat etmenizi öneririm. Zira Urban Decay’ın birçok paletinde birbiriyle aynı olan renkler var.

Özetlemek gerekirse, nude ve kahve tonlarında far renklerini bir araya getiren Naked 2, çok memnun kaldığım ve herkese tavsiye edebileceğim bir ürün.

Sevgiler,

Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa