16 Nisan 2014 Çarşamba

ZOYA PASHA OJE

Merhaba,
Ojelerin tırnaklarımızı yıprattığından, nefes aldırmadığından yakınırız hep. Blogumun bugünkü konuğu, organik diyebileceğim kadar zararsız bir oje markası : Zoya!


Big 5 Free sloganıyla, oje formülünde bulunan 5 zararlı maddeden arındığını vurgulayan Zoya Oje, ojelerin tırnak yapısına yapışması, canlı ve parlak olması için kullanılan formaldehit, formaldehit reçinesi, toluen, DBP ve kamfor maddelerini içermiyor. Özellikle, hamileler, emziren anneler, kız çocukları ve hassas bünyeli kadınlar için bulunmaz bir nimet.

Bütün bu maddeleri içermeyerek doğal ve sağlıklı olmasının yanı sıra, Zoya Oje birbirinden güzel 120 farklı rengiyle de dikkat çekiyor. Bendeki rengi Pasha.

İnce fırçası ve diğer ojelere kıyasla akışkan yapısıyla sürümü çok kolay bir ürün. Çok çabuk kuruyor ve kalıcılığı çok yüksek. 

Tırnaklarımdaki duruşunu, ışıl ışıl canlı halini çok sevdim.


Dördüncü günde sadece hafif matlaşma ve tırnak uçlarında açılma oldu. Herhangi bir kabarma ve aşınma olmadı.

Ben Zoya Oje’nin Pasha rengine bayıldım. Metalik, ışıl ışıl olmasına hayran kaldım. Zoya.com’da bu rengi kahve olarak tanımlıyor ama bence mor, bej ve kahve üçgeninin ortasında bir renk.


KOOPCHA internet sitesinden 36 TL’ye satın alabilirsiniz.


Zoya, kesinlikle diğer renklerini de denemek istediğim bir marka. Sizin en sevdiğiniz, bana önerebileceğiniz Zoya rengi hangisi?

Sevgiler, 
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa