5 Mayıs 2014 Pazartesi

ESSIE NICE IS NICE OJE

Merhaba,

Bugünkü konuğum canım makeUparfume 'un bana hediye ettiği Essie Nice Is Nice Oje.


Essie Oje’yi ilk kez deneyen biri olarak, yapısını ve sürümünü çok beğendim. İlk katta örtücülük sağladı ve çizgi çizgi olmadı. Ben 2 kat sürülmüş halini daha çok sevdim.


Kalıcılık konusunda kusursuz olduğunu söyleyemeyeceğim, ama baz oje ve top coat ile kalıcılığı artırılabilir.


Rengini incelemek gerekirse, Nice Is Nice baharı çağrıştıran, hatta direk baharı yansıtan çok romantik, pastel bir lila rengi. Sim ya da ışıltı içermiyor.


Essie Nice Is Nice, çiçekler içinde sakin bir gün geçireceğinizde, size eşlik edebilecek en güzel oje...

Canım arkadaşıma tekrar teşekkür ediyorum.

Sevgiler,
Burçin Ünüvar


Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

  1. Burçinimm güle güle saglikla kullan, çok ama çok yakışmış. :) İnanilmaz mutlu ettin beni, essielerin renkleri ve sürümleri güzel genel olarak ama fiyatina göre dayaniklilik biraz düşük. Ben bu ara üstüne jel görünüm veren rimmelin bir topcoatini kullaniyorum. Daha parlak ve dayanikli oluyor. Mailine bakmayı unutma :***Kocaman öpüyorum seni.

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa