11 Mayıs 2014 Pazar

OTACI LİMONLU ZEYTİNYAĞLI ŞAMPUAN

Merhaba,
Öncelikle bütün annelerin Anneler Günü'nü kutluyorum.

Bugünkü konuğum Otacı Limonlu Zeytinyağlı Şampuan.


Benim saçlarım çok fazla şampuan değişikliğini sevmiyor, hemen saç derim kabuk olmaya ve saçlarım dökülmeye başlıyor. Bu sebeple yıllardır aynı şampuanı kullanıyordum.

Otacı Limonlu Zeytinyağlı Şampuan ise geçtiğimiz günlerde katıldığım “Bahara Merhaba” etkinliğinde Kırık Şemsiye’nin hediyesiydi. Ben de Otacı’nın ismine güvenerek denedim. Şimdi “İyi ki” diyorum!



Biliyorsunuz saçlarım boyalı, hatta kızıl gibi çok iddialı ve bakımı zor bir renk kullanıyorum. Ne kadar bakım yaparsam yapayım, en ufak bir ihmalde saçlarım kuruyor ve parlaklığını kaybediyor.

Otacı Limonlu Zeytinyağlı Şampuan’ı ilk kullandığımda, saçlarıma limon ve zeytinyağı karışımı sürüyormuşum gibi bir his aldım. Saf zeytinyağı kokusu ve limon kokusu. Rahatsız etmiyor, aksine rahatlatıyor.

Saçlarım resmen bu buluşmadan sonra kendini buldu. Banyodan sonra çeşit çeşit kremle açmaya çalıştığım, yıpranacak diye taramaya kıyamadığım saçlarım, Otacı Limonlu Zeytinyağlı Şampuan’dan sonra yumuşacık ve pırıl pırıl oldu. Hatta neredeyse Otacı Limonlu Zeytinyağlı Şampuan dışında hiçbir şey kullanmama gerek kalmıyor, saç kremi bile! Saçlarımı o kadar yumuşattı ve güçlendirdi ki, ekstra hiçbir ürün kullanmadan da tarayabiliyorum saçlarımı.

Her konuda “Doğala Dönüş” trendinin hakim olduğu günümüzde, saçlarımızın da doğallığa ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bence Otacı Limonlu Zeytinyağlı Şampuan’ı 1 kere de olsa denemelisiniz.

Fiyatı 14.50 TL.


Sevgiler,
Burçin Ünüvar 
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

4 yorum

  1. Şampuan değişikliğini sevmeyen biri olarak Otacının bana göndermiş olduğu pakette deneme şansı buldum.Bebek şampuanına bayıldım kızlarımın saçları ipek gibi oldu.En yakın zaman da tam boyunu da alacağım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmem, saclarim olumsuz etkileniyor sampuan degisikliginden. Ama otaci baskaymis. Denemeni oneririm. Sevgiler.

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa