3 Haziran 2014 Salı

SALLY HANSEN INSTANT CUTICLE REMOVER

Merhaba,
Size bir devrin kapanmasına sebep olabilecek bir ürün, Sally Hansen Instant Cuticle Remover’dan bahsedeceğim.


Marka bu ürün için “Kesme işlemi gerektirmeden, tırnak çevresinde yer alan ölü deriyi 15 saniyede (!) temizler” diyor.


Sally Hansen Instant Cuticle Remover’ın, manikür konusunda gerçekten bir devrim yarattığı apaçık ortada. Beklediğim sonucu alamasam da, yine de beni maniküre gitmekten kurtardığı için bence çok iyi bir ürün.


Uygulamak da hem çok kısa sürüyor, hem de çok kolay. Tırnak etlerinizi törpüyle, ucu sivri bir çubukla veya kürdanla tırnağınızdan ayırarak temizleyin. Sally Hansen Instant Cuticle Remover’ı çalkalayarak tırnak etlerinize sürün. Ben elimle sürmüyorum, şişenin ucunu tırnak etlerimde gezdiriyorum. 


İşte bu adımda ürünün vaadi şekil değiştiriyor. Ürün vaadinde ne diyordu: “Kesme işlemi gerektirmeden ve 15 saniyede!” Hayır! 


Tırnak etlerime  sürdükten sonra 15 saniye beklediğimde hiçbir değişiklik göremedim. Tırnak etlerim de çok ince olduğu için, yara olur diye korka korka 1 dakika bekledim. 


Zaten 1 dakikadan fazla bekletmemek konusunda da marka uyarıyor. Heh şimdi oldu derken, ince manikür makasıyla fazla etleri keserek temizlemem gerekti.

E keseceksem ne faydası var demeyin! Bir türlü sabredemediğim ve hemen etkisini kaybettiği için üşendiğim elleri suda bekletme işlemi yok! Kesme işlemi yaparken defalarca üstünden geçmeye de gerek yok. Jel yapıdaki bu ürün nasıl yapıyor hiç bilmiyorum ama etler dokunduğunuz anda yumuşacık çıkıyor. Yanlışlıkla fazladan kesme ve yara olma ihtimali de %1’e düşüyor. 1 dakika bir elimi bekletmem ve 1 dakika etleri temizlemem olarak düşünürsek toplam 4 dakikada manikür tamam :) Ben 15-20 günde 1 tekrarlıyorum. Sizin daha erken yapmanız gerekirse, haftada 2 kerede fazla yinelememenizi öneriyor marka.

Maniküre bile gitmeye üşenebilen biri olarak, harika bir zaman! Kozmetik sektörü için harika bir buluş olduğunu düşündüğüm Sally Hansen Instant Cuticle Remover’ı şiddetle tavsiye ediyorum!

Fiyatı dönemsel kampanyalara göre 23 TL – 36 TL arasında değişiyor.

Sevgilerimle,
Burçin Ünüvar






Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

  1. Güle güle kullan canım bende indirimde almıştım hızlı yumuşatma dışında hiçbir özelliği yok bana göre :/

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa