15 Ocak 2015 Perşembe

ÜNLÜLERİN "RENKLİ" DÜNYASI II DENİZ BAYSAL

Ünlülerin "Renkli" Dünyası'nı sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Ben söz dinlerim. Siz sorularımı daha da genişletmemi istediniz, ben de yeni yılla birlikte yine her ay devam edecek röportajlarımda sorularımı genişletmeye başladım. Yılın ilk konuğu Kaçak Gelinler dizisinin güzel oyuncusu Deniz Baysal. O kadar güzel ve içten gülüyor ki, makyaja ihtiyacı bile yok diye düşünüyorum. İşte Deniz Baysal'ın güzellik anlayışı ve makyaj alışkanlıklarıyla ilgili röportajımız...


1. Makyaj çantanızdan ayırmadığınız makyaj malzemeleri hangileri?
Nars Rimel, Nars Allık ve Mac gözaltı kapatıcımı yanımdan ayırmam.


2. Vazgeçemediğiniz güzellik trendi nedir? 
Güzellik trendi olarak değil de, vazgeçemediğim saç modeli topuzdur. Çok kullanırım.

3. Saçlarınıza ve makyajınıza kendiniz mi karar veriyorsunuz?
Setteyken gerekmedikçe çok müdahale etmem ama karakterimi aşacak saç ya da makyaja müdahale ederim.

4. Kullandığınız parfüm hangisi?
İntimissimi / Pudra Kokusu

5. Hayranlık duyduğunuz bir dönem makyajı var mı? Varsa hangisi?
1960’ların makyajını çok beğeniyorum. Çünkü eyeliner ön planda. Bana çok çekici geliyor.

6. Kış aylarında sağlığınızı nasıl koruyorsunuz? Bağışıklık sistemini güçlendirmek için bir formülünüz var mı?
Çok fazla meyve yiyen ve düzenli beslenen biri değilim maalesef. O yüzden takviyelerle geçiriyorum kışları. İmuneks ve Sambucol kullanıyorum. Ayrıca çok su içerim.


7. Sağlıklı beslenme ile ilgili önerileriniz var mıdır? 
Uzun süre aç kalmamaya dikkat edilmeli. Özellikle bu mevsimde bol bol sebze ve meyve tüketilmeli, su içilmeli. (Annem bunu okuyunca sen önce kendine bak diyecek büyük ihtimalle :))

8. Yakın dönemde bir projeniz var mı? 

Devam eden bir projem var. Kaçak Gelinler’de oynuyorum. 28 bölüm oldu.

Ünlülerin "Renkli" Dünyası'nda, sevdiğiniz ünlülerin güzellik dünyasını sizlerle buluşturmaya devam edeceğim.
Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa