18 Haziran 2015 Perşembe

ORIFLAME MILK&HONEY GOLD BODY CREAM

Kış aylarında olduğu kadar yaz aylarında da cildimizin neme ihtiyacı oluyor. Güneş, deniz, havuz sonrası kuruyan cildimizi iyi nemlendirmezsek, özellikle güneş sonrası pütür pütür bir ciltle karşı karşıya kalabiliriz.

Ben cildimi yaz aylarında nemlendirmek için, güzel kokulu ve yoğun nemlendiricileri tercih ediyorum. Bu yaz tercihim de Oriflame Milk&Honey Gold Body Cream’den yana oldu.





Hassas cildimi güneşten ne kadar korursam koruyayım, tatile çıkınca bronzlaşma sevdasına kapıldığım için güneş sonrası cildimde soyulmalar olabiliyor.
Son gittiğim Bodrum seyahatimde, Oriflame Milk&Honey Gold Body Cream ile cildim bebek gibiydi.
Hatta cildime güneşlenme sonrası duştan sonra bolca sürüp beklettim. Cildim su gibi içti ürünü :)


Normal zamanlarda da cildime yedirdikten sonra, cilt tarafından hemen emiliyor.
Genelde yapış yapış his verdikleri için krem yerine vücut yağı kullanıyordum. Ama bu ürün yapış yapış değil. Yağlı bir histen ziyade nemlendirilmiş, yumuşacık bir his veriyor.


Şık kavanozuyla 250 ml boyutunda olduğu için çabuk bitme gibi bir endişem de olmadı.
Adından da anlayacağınız gibi süt ve ballı olan bu ürünün, yoğun ama yağsız bir yapısı var.
Ballı süt gibi kokuyor :) Kalıcı kokusu ve uzun süren yumuşaklığı kalbimi fethetti.

Oriflame’in kendi sitesinden 25.90 TL’ye satın alabilirsiniz.
Ben bittikçe yine alacağım :)

Sevgiler,
Burçin


Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa