24 Temmuz 2015 Cuma

AVEDA BOTANICAL KINETICS PURIFYING GEL CLEANSER

Blogumun bugünkü konuğu Aveda Botanical Kinetics Purifying Gel Cleanser isimli yüz yıkama jeli.


Aveda markasını biliyordum ama birebir olarak ilk kez tanıştım. Markanın isminin Ayurveda'dan geldiğini biliyor muydunuz? Ben yeni öğrendim :) 

Elementlere göre cilt bakımı

Doğal bir bakım sunan Aveda'nın en önemli özelliği dengelenmesi gereken temel elementlere göre bir cilt bakımı anlayışı sunması. 

Ve tabii ki bütün ürünlerinin bitkisel ve yüzde 100 doğal olması...

Mesela benim kullandığım Botanical Kinetics Serisi, Sonsuz Hava Elementi olarak adlandırılıyor.

Botanical Kinetics Yüz Yıkama Jeli, tam bir aromaterapi!

İlk izlenimde çok sevdiğim bu markanın ürünlerini denemeye Aveda Botanical Kinetics Purifying Gel Cleanser ile başladım. Temizleyici jel olan bu ürün de her Aveda ürünü gibi yüzde 100 doğal yoldan elde edilmiş bitki enerjili bir ürün.

Aveda Botanical Kinetics Serisi kuru ve yağlı ciltlerin kullanımına uygun ürünler içeriyor. Cildi tonlandırarak, yağlanma olan bölgeleri ve çok kuru bölgeleri normale çeviriyor, cilde ışıltı katıyor. 

Cildimin bazı bölgelerinde zaman zaman yağlanma ve parlama olabildiği için, cildimin bu ürüne ihtiyacı olduğunu Akasya Acıbadem'deki Aveda mağazasının cilt uzmanı küçük bir cilt analizi sonrası söyledi. Sizin de yolunuz Akasya Acıbadem'e düşerse Aveda'ya uğramayı unutmayın.

Ben lavanta kokusu sevmem aslında ama bu ürün gerçek çiçek bahçesinde gibi lavanta kokuyor... Böylece aslında yapay lavanta kokusunu sevmediğimi anlamış oldum :) Lavantayla birlikte gül suyu, palmiye ve hindistan cevizi içeriyor. Bu özler rahatlatıcı ve dinlendirici bir etki de yaratıyor ciltte. 


Nemli cildinize, elinize birkaç pompa ürün alarak ve ürünü avucunuzda ovalayarak uyguluyorsunuz. Yapay hiçbir madde bulunmadığı için köpürmüyor. Ama gerçekten temizliyor. Jel gibi değil de aromalı yağ gibi bir kıvamı var. Bir anlamda aromaterapi yapmış oluyorsunuz :)


Strawberry internet sitesinde 150 ml boyundaki ürün 109 TL.

İstanbul'da ve Ankara'da size en yakın Aveda salonunu bulmak için de TIK TIK

Sevgiler,

Burçin Ünüvar


Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa