25 Aralık 2015 Cuma

PORTAKALRENGİ.COM ALIŞVERİŞ DENEYİMİM

Bugünkü konuğum yeni keşfettiğim site olan Portakalrengi.com.

Portakalrengi.com bir dermokozmetik sitesi. 
Ağız ve diş bakımı, güneş koruyucular, makyaj, medikal ürünler, saç bakımı, vücut bakımı ve yüz bakımı kategorilerinde birçok markanın ürüne ulaşabileceğiniz bir platform.

Ben portakalrengi.com'u ihtiyacım olan her şeyi aynı yerde bulabildiğim için çok sevdim.
Malum zaman hepimiz için çok önemli. Mesela ben iş çıkışı veya haftasonu AVM'lerde mağaza mağaza gezip istediği ürünü bulmaya çalışanlara çok özeniyorum. Bir yandan da hiç anlayamıyorum :) İnternetten birkaç dakika içinde istediğiniz ürünü, mağazalardan daha uygun fiyata bulabilecekken, neden mağaza gezerek zaman harcayayım ki. Mağazalardan daha uygun fiyata diyorum, çünkü internet siteleri, AVM veya Bağdat Caddesi gibi konumlarda olmadığı için mağaza kirasını fiyatlarına yansıtmıyorlar.

Ben Portakalrengi.com'a, mevsim geçişleri ve şehrin kirli havasından yıpranan ve dökülmeye başlayan saçlarımı onarmak için Phyto Phytocyane Kadın Tipi Saç Dökülmesine Karşı Etkili Serum ararken rastladım. Phyto Phytocyane Kadın Tipi Saç Dökülmesine Karşı Etkili Serum'u bir arkadaşım kullanmış ve çok memnun kalmıştı. Portakalrengi.com'da olduğunu fark edince, siteyi detaylı inceledim ve çok beğendim.

Siz de detaylı incelemek için buraya tıklayabilir, Phyto ürünlerini incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.

Sitenin ayrıca bir de blogu var. Detaylı bilgi almak için bloguna ışınlanabilirsiniz :)

Sevgiler,
Burçin.
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa