23 Aralık 2015 Çarşamba

URBAN DECAY MATTE BITTERSWEET LIPSTICK

Urban Decay markası Sephora sayesinde ülkemizde de satılıyor. Ben de merakımdan Matte Bittersweet Lipstick ürününü aldım ve deneyimledim. Bugün sizlerle Urban Decay Matte Bittersweet Lipstick ile ilgili deneyimlerimi paylaşacağım.



Son zamanlarda elim hep nude ve toprak tonlarına gittiği için, bu markadan değişik bir renk almayı tercih ettim.

Kapağının yan kısmına işlenen Urban Decay imzası da çok hoş duruyor.

Rengi Tom Ford Pussycat ve MAC Heroine dupe olarak gösteriliyor. Benim dudaklarımda
tam rengini verdi. Bu sebeple ilginç bir renkte ruja sahip olduğum için çok memnunum :)



Urban Decay'in bütün ürünleri gerçekten çok kaliteli. Sephora mağazalarında denemek istediğiniz ürünleri deneyebilirsiniz. 


Ambalajını ve rujun uç kesimini çok sevdim. Ambalajı gerçekten çok kaliteli. Rujun kesimi de her tip dudağa uyum sağlayabilecek şekilde. Ve kapandığında tam içeri giriyor. Bu sebeple de ucunun bozulma şansı kalmıyor. Ucu sivri olmadığı için dudak kalbi dediğimiz yerde biraz sorun olabilir, ama bütün rujları fırçayla uygulamanız daha uygun tabii ki.

Mor tonlarını çok sevmem aslında ama pembe alt tonlu bir renk olduğu için bu rengi çok sevdim. Çıplak ten ve çıplak göz makyajıyla çok hoş duruyor.


İsmi gibi yapısı da mat, ancak pudralı gibi durmuyor. Hafif ıslak bir bitiş sağlıyor.

 

Nemlendirici özelliği de olduğu için, sürdüğünüzde kaygan yumuşak bir hissi var. Ancak hemen dudağa sabitleniyor. 
Kalıcılık anlamında çok başarılı. 
Ambalajındaki rengi birebir veriyor. Ama ışıkta rengi farklılık gösterebiliyor. 

İçeriğindeki besleyici jojoba yağı, avakado yağı, kakao yağı ve shea yağı karışımı ise dudakların nemli ve yumuşacık olmasını sağlıyor. 

Fiyatı 65 TL civarındaydı diye hatırlıyorum. Yılbaşı öncesi kendinize iddialı bir hediye almak istiyorsanız, denemenizi tavsiye ederim.

Sevgiler,
Burçin



Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa