21 Aralık 2016 Çarşamba

BIOXCIN - DERMOKOZMETİKA ALIŞVERİŞ DENEYİMİM


Yaklaşık 1 aydır yoğun bir şekilde saç dökülmesi ve saç uçlarımda kuruluk yaşıyordum.
Önce mevsimsel olduğunu düşündüm ama rutin saç bakımımla bir düzelme yaşamadım.
Daha önce de alışveriş yaptığım Dermokozmetika sitesinde gezinirken Bioxcin’in ürünlerine rastladım.
Özellikle saç dökülmesi denildiğinde ilk akla gelen marka Bioxcin öyle değil mi :)

Saç uçlarımda kuruluk var ama saç tipim normal. Bu sebeple şampuan olarak seçimimi Kuru-Normal Saçlar için olan Bioxcin Femina Şampuan’dan yana kullandım.

Daha hızlı sonuç alabilmek için bir de Bioxcin Femina Bakım Yağı’nı sepetime ekledim.


Bioxcin Femina serisi kadınlara özel olarak üretilen bir seri. Kadınların saç tipi ve saç ihtiyacı erkeklere göre daha farklı. Hatta kadınlarda saç dökülmesi alanı erkeklere göre çok daha farklı oluyormuş. Bu sebeple böyle özel bir seri üretilmiş. Ki bence çok doğru bir karar.

Seri genel olarak bitkisel olduğu için gözüm kapalı kullandım ve ürünleri inanılmaz güzel kokuyor. Özellikle şampuanı saçlarımda çok güzel bir koku bırakıyor. Saç dökülmemde azalma oldu. Yalnız Bioxcin Femina serisini kullanırken bir yandan da saçlarımı daha dikkatli ve geniş uçlu bir fırçayla tarıyorum ve çok sıkı toplamıyorum. Bunlar da saç dökülmesini tetikleyen durumlar, aklınızda olsun :)


Bioxcin Femina Bakım Yağı durulanmaya gerek kalmadan, saçların uçlarına uygulanan bir bakım yağı. 


Ben saç diplerime değdirmiyorum, çünkü saçlarımın çabuk yağlanmasını istemiyorum. İçeriğindeki Omega 6, Omega 9, Mineraller, A ve E Vitamini, Zeytinyağı gibi doğal içerikler, saç dökülmesini önlerken saçların sebum dengesini de sağlıyor. Ben banyodan sonra saçlarım ıslakken de saçlarım kuruyken de kullandım. Kısa sürede iyi sonuç aldığımı söyleyebilirim.

Daha önceki Dermokozmetika alışverişlerimden olduğu gibi bu alışverişimden de çok memnun kaldım. Neredeyse daha siparişi verirken kargoya hazırlıyorlar :) O kadar hızlı kargoya veriliyor ki, internet alışverişlerinde pek alışkın olmadığımız bir durum olduğu için ekstra mutlu oldum. Bir de ürünlerle ilgili bilgi almak istediğinizde, markadan bir yetkiliye ulaşmaya çalışmanıza gerek kalmıyor. Dermokozmetika ekibi bünyesindeki tüm markalara ve ürünlere hakim. Dolayısıyla size her konuda yardımcı oluyorlar. Neredeyse unutuyordum. Alışverişimle birlikte gönderdikleri neredeyse orijinal boy Bioderma Sebium Foaming Gel de alışveriş memnuniyetimi artırdı. Yıllardır Sebium Foaming Gel kullandığımı nereden biliyorlar, bu da meslek sırrı sanırım :)


Sizin Dermokozmetika alışveriş deneyimleriniz var mı? Bioxcin Femina serisinden kullandığınız ürünler oldu mu?
Benimle paylaşabilirseniz fikir alışverişi yapmış oluruz.
Sevgiler,
Burçin
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa